Custom made aangepast naar uw bedrijfsvoering!

U kunt de Oplever App ook volledig custom made naar uw eigen wensen en behoeften laten ontwikkelen. Bij de ontwikkeling van een custom made applicatie kunnen er functionaliteiten toegevoegd en gewijzigd worden. Zo kunt u bijvoorbeeld verschillende lijsten hanteren bij de opnames van diverse soorten vastgoed of kunt u ruimtes weghalen en aanpassen. De mogelijkheden hierin zijn zeer divers en de app kan volledig bedrijfsspecifiek ontwikkeld worden met uw huisstijl (logo, kleurstelling, contactgegevens etc.).

De Oplever App kan voor diverse type vastgoed en branches ontwikkeld worden:

VINKJE-DBLAUW Woonruimte
VINKJE-DBLAUW Kantoorruimte
VINKJE-DBLAUW Bedrijfsruimte
VINKJE-DBLAUW Horecaruimte
VINKJE-DBLAUW Winkelruimte

 

Onderstaand treft u een aantal standaard modules welke toegepast kunnen worden in een custom made applicatie. Hebt u eigen gewenste functionaliteiten welke u wilt toepassen in de app? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of via info@opleverapp.nl.

Huisstijl
Uw volledige huisstijl kan geïmplementeerd worden in de app. De kleurstelling en de logo’s van uw bedrijf maken het product echt uw eigen app.

Aangepaste opnamelijsten
De opnamelijsten in de standaard Oplever App zijn ingericht voor de woningmarkt. Mist u bepaalde zaken in de opnamelijsten of wenst u de lijsten aan te passen op een ander type vastgoed (bijv. winkel- of kantoorruimten), met een custom made applicatie kunt u de lijsten naar eigen invulling toepassen.

Standaard menu’s / contactgegevens
Om het gebruiksgemak te verbeteren gedurende een opname kunt u standaard menu’s hanteren. Middels een zogenoemd ‘’dropdown’’ venster kunt u standaard contactgegevens selecteren van bijv. de inspecteur of de verhuurder.

Opnamelijsten per type vastgoed
In de app kunnen meerdere lijsten gehanteerd worden voor verschillende type opnames. Zo kunt u er bijvoorbeeld voor kiezen om opnamelijsten te implementeren in de app voor zowel woning-, kantoor-, winkel- en bedrijfsruimtes.

Web-variant van de App
U kunt de app ook in een online-variant beschikbaar krijgen. De app is dan o.a. ook via browsers als Google Chrome, Firefox en Internet Explorer toegankelijk. U kunt dan dus ook via een desktop of laptop de app gebruiken. Ideaal voor het invoeren van oude rapportages.

Database
Middels een database functie kan een volledige database ingeladen worden in een app. Zodoende kunt u bijv. bij de selectie van een adres alle standaard gegevens behorende bij het adres inladen (bijv. gegevens huurder, inspecteur, verhuurder etc.).

Backend systeem (koppeling iPads en Tablets)
In de standaard Oplever App worden de rapporten opgeslagen op het toestel waarop deze opgemaakt is. Middels een backend systeem kunnen rapportages in een online omgeving opgeslagen worden. Gebruikers van een zelfde organisatie kunnen middels het backend systeem elkaars rapporten inzien en gebruiken als basis voor een nieuwe inspectie (bijv. een check-in van een collega gebruiken als basis voor de check-out van een nieuwe inspectie).

Backend systeem (koppeling apparaten + web-variant)
Wanneer een backend systeem gekoppeld wordt aan een web-variant van de app kunnen rapportages zowel tussen iPads, tablets, desktops en laptops uitgewisseld worden. Oude rapportages, welke ingevoerd worden via de web-variant, kunnen zodoende bijvoorbeeld weer als basis gebruikt worden voor een nieuwe inspectie op een iPad of tablet.

Backend systeem PRO (online management systeem)
Het backend systeem PRO bestaat zowel uit een koppeling tussen alle apparaten, een web-variant van de app en een online management systeem waarin rapporten in overzichten weergegeven worden. Vanuit het online management systeem kunnen gebruikers toegang krijgen tot alle opgemaakte rapportages van een bedrijf. Rapporten kunnen hierin handmatig gedownload worden of opnieuw verzonden worden aan toegekende e-mailadressen. Gebruikers kunnen verschillende rechten toegekend krijgen in het online management systeem.

Koppelingen met (externe) beheersystemen
Middels een koppeling kan de app gegevens inladen uit externen systemen. Tevens kunnen de gegenereerde rapportages bijv. geupload worden in het beheersysteem onder de betreffende dossiernummers. De mogelijkheden hierin zijn zeer uiteenlopend.

Werkbon
Bij de inspectie van een ruimte constateert u wel eens gebreken of werkzaamheden welke uitgevoerd dienen te worden. Deze worden weergegeven in de rapportages welke gegenereerd worden door de app. De app kan echter ook een werkbon generen. Een werkbon is een WORD-bestand waarin de uit te voeren werkzaamheden overzichtelijk weergegeven worden. De werkbon kan, indien gewenst, geautomatiseerd doorgezonden worden aan bijvoorbeeld een vaste klusjesman.

Voorinspectieformulier
Een voorinspectieformulier kan toegevoegd worden aan de check-in en check-out. Een korte inspectie voor het constateren van eventuele gebreken welke hersteld dienen te worden voor een check-in of check-out kunnen zodoende vluchtig geconstateerd en vastgelegd worden.

Fotocollages
U kunt alle foto’s weergeven in fotocollages in het rapport (bijv. 6 per pagina). Zodoende wordt het aantal pagina’s met foto’s op de rapportages beperkt.

De mogelijkheden voor een custom made applicatie zijn zeer divers. Bent u geïnteresseerd in de mogelijke ontwikkeling van een custom made applicatie voor uw bedrijf? Neemt u dan contact op via het contactformulier of via info@opleverapp.nl.